Marți, 30 august 2022, peste 20 de angajați ai Primăriei Bușteni au participat la un nou eveniment de transfer de bune practici în Formarea Profesională Continuă, organizat în cadrul Centrului de Inovare și Bune Practici Ocupaționale în Formarea Profesională Continuă, prin proiectul ACAFAR – Angajați Calificați prin acces la Formarea profesională continuă a Adulților din România, nr.contract POCU /726/6/12/135438.

Angajatii și colaboratorii Primăriei Bușteni au putut afla despre ultimele noutăți în ceea de privește legislația și programele de formare profesională continuă. Întâlnirea a fost una dinamică, participanții fiind interesați de modul în care se pot înscrie la programele de formare profesională continuă oferite prin intermediul proiectului ACAFAR, curricula cursurilor și calendarul de desfășurare. „Am observat un interes ridicat al angajaților pentru partea de formare profesională. Din discuțiile purtate am aflat că puține persoane au urmat cursuri de formare profesională. Lipsa informațiilor cu privire la formarea profesională continuă, a interacțiunii directe dintre administrațiile publice locale cu furnizorii de astfel de programeau fost factorii determinanți identificați.”, a transmis Cătălin Rață, coordonator CIBO.

Invitatul special al evenimentului a fost doamna conf. univ. dr. Ancuța Daniela Tompea, Președintele Senatului Universității „Petre Andrei” din Iași, care a susținut o prezentare cu tema „Interesul angaților din domeniul public pentru Formarea Profesională Continuă”.  Aceasta a prezentat exemplele de bună practică din FPC, aspectele importante ale creșterii performanțelor profesionale, cu referire și la programul de formare profesională derulat de Centrul de Dezvoltare Socială dedicat Competențelor digitale, pentru o Românie Digitală într-o Europă Digitală.

La eveniment a participat și domnul Laurențiu Mircea Corbu, primarul municipiului Bușteni, care a salutat prezența echipei din cadrul proiectului ACAFAR în comunitatea lor și a subliniat importanța programelor de formare profesională în dezvoltarea inovativă a propriilor angajați.

Participantii au fost informati si despre oportunitati gratuite, prin intermediul fondurilor UE, precum și de posibilitatea de a identifica tipul de curs oportun și necesar.

Centrul de Dezvoltare Socială T&CO, în parteneriat cu Sindicatul Valahia Târgoviște (Partener 1) și Developement Tranining Consulting SRL (Partener 2), implementează, în perioada 17 decembrie 2020 – 16 decembrie 2022, proiectul ACAFAR – Angajați Calificați prin acces la Formarea profesională continuă a Adulților din România, nr.contract POCU /726/6/12/135438.