Joi, 7 aprilie 2022, 20 de angajați ai Primăriei Azuga au participat la un eveniment „Transfer de Bune Practici în Formarea Profesională Continuă, organizat în cadrul Centrului de Inovare și Bune Practici Ocupaționale în Formarea Profesională Continuă (CIBO), prin proiectul ACAFAR.

Angajatii și colaboratorii Primăriei Azuga, au putut afla despre ultimele noutăți în ceea de privește legislația și programele de formare profesională continua. Întâlnirea a fost una dinamică, angajații fiind interesați de modul în care se pot înscrie la programele de formare profesională continuă oferite prin intermediul proiectului ACAFAR, curricula cursurilor și calendarul de desfășurare. „Ne-am bucurat de interesul ridicat al angajaților de la Primăria Azuga pentru partea de formare profesională. Am aflat că doar o tremie dintre aceștia au urmat cursuri de formare profesională. Lipsa informațiilor cu privire la formarea profesională continuă, a interacțiunii directe dintre administrațiile publice locale cu furnizorii de astfel de programe, cu ONG-urile, a fost un factor decisiv care nu a incurajat implicarea angajaților”, le-a transmis Cătălin Rață, coordonator CIBO.

Participantii au fost informati si despre oportunitati gratuite, prin intermediul fondurilor UE, precum si de posibiltatea de a cauta si gasi singuri exact tipul de curs oportun. În acest sens, doamna Cătălina Fădur, coordonator formare profesională, a susținut o prezentare cu exemple de bune practici în formarea profesională continuă.

Centrul de Dezvoltare Socială T&CO, în parteneriat cu Sindicatul Valahia Târgoviște (Partener 1) și Developement Tranining Consulting SRL (Partener 2), implementează, în perioada 17 decembrie 2020 – 16 decembrie 2022, proiectul ACAFAR – Angajați Calificați prin acces la Formarea profesională continuă a Adulților din România, nr.contract POCU /726/6/12/135438.

Obiectivul general al proiectului vizează dezvoltarea capitalului uman și creșterea calității forței de muncă pentru un număr de 652 angajați, din regiunile Nord-Est și Sud-Muntenia, pe o piață a muncii modernă, flexibilă și inclusivă, prin participarea la programe integrate de formare profesională și consiliere profesională.

Detalii tehnice:

Perioada de implementare a proiectului: 17 decembrie 2020 – 16 decembrie 2022.

Proiectul cofinanțat din Fondul Social European, prin Programul Operațional Capital Uman 2014-2020 și are o valoare totală de 4 681 783,08 lei. Aflați mai multe detalii despre proiect și despre importanța formării profesionale continue a angajaților pe website-ul proiectului https://acafar.centruldezvoltaresociala.ro.